Svarta hål

Någonting som jag tänker på nu som jag inte har tänkt på innan, är hur jobbigt det är att ha lov. Att vara ledig från skolan säger jag inte nej till, men själva grejen med att chansen att höra något från Explorius är mindre än minimal. Varför skulle de höra av sig  på sina lediga dagar? Ok, själva lovet är ju inte problemet, men nu så är det helg och dessutom påskhelg så ett mail är nog lite mer än vad man ska förvänta sig. 

Känns som att det är många på forumet som har fått familj nu. Visst, jag är inte sist utan än men klockan tickar, tick tock tick tock. Det känn nästan som ett naturlig tillstånd att vänta på familj. Jag förväntar mig inte att någon ska höra av sig och berätta var jag ska bo under nästa år. Jag väntar på att få hoppa ut i ett svart hål. Ganska intressant det också. Inget att förlora.     

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: