Upp i luften och ner igen om några timmar

Imorgon åker jag till min käre far i Kroatien. Ska bli lycket trevligt, åker med syster och hennes kompis, samt några familjekompisar. Sjukt trevliga människor, blir säkerligen inga problem alls att umgås med dem, särskilt inte om vädret blir trevligt. Än så länge har jag inte börjat packa, men läget är lugnt och tiden finns fortfarande.

Sist jag var i Skara köpte jag ett par skor. Skor som skulle komma väldigt väl till pass just nu, med tanke på att jag inte har några skor som passar ett något varmare klimat. De inköptes i vintras, och visst fick man lite konstiga blickar med tanke på att snön gick till fotknölarna. Nu är det alltså dags för dem att komma fram ur vintervilan och då är de borta. Har till och med pratat med Moster om dem, men efter dem spåren slutar efter att de togs ut ur sin låda runt den 28nde december. Om någon har sett dem så uppskattas alla tips. 

Med tanke på att jag åker imorgon så har jag varit ute på stan idag. På inköpslistan stod en bikini och ett par shorts och det är inte alltid det lättaste och roligaste. Jag gick till Topshop och hittade kanonfina shorts, till det förnäma priset av 400 riksdaler. Kanske inte jättemycket tycker vissa men med tanke på att jag snart flyger till det stora landet i väst, så är min ekonomi inte vad jag vill att den ska vara. Menmen, det var faktist bara ett par shorts. Bikini hittade jag däremot, men tyvärr så ser mina bröst jättesmå ut i den. Tycker åtminstone jag men med lite tur är jag ensam om det, även om jag tror att det skulle vara för bra för att vara möjligt.

Om 12 timmar och 47 minuter lyfter planet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: