Träff och besökrekord

Wohoo, besöksrekord idag! Kom gärna tillbaka, och kommentera! Passande nog så bestämdes det idag att vi ska samla ihop så många utbytesstudenter som möjligt för att träffas och snacka om allt vi känner för. Ska bli jättekul, hoppas att det dyker upp kul folk. Personligen känner jag inte någon annan som ska åka iår så det kan bli kul att få nya kontakter. Klockan 5 på onsdag vid plattan, om någon skulle komma hit utan att kolla forumet först. Ser inte varför det skulle vara så men någon kan behöva påminnas.

Jag skriver fortfarande på uppsatsen, mitt samvete klarade inte av att strunta i det. Uppesittarkväll är grejen. Har inte fått alltför mycket gjort än, jag och Pim har skickat nostalgi-Youtubeklipp till varandra. Är det någon som kommer ihåg Genom eld och vatten med Sarek? Jag hade den som ringsignal på min Nokia 3310! Att den inte vann Melodifestivalen är ett mysterium vi aldrig kommer att lösa. Jag antar att det är sånt man får ta, men det var ett misstag som kostade oss en ESC seger. Helt seriöst.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: