22.15 här är ekot

Jag hittade skorna. Eller rättare sagt min mamma hittade skorna, men vissa medlemmar i min familj tänker att har man tappat bort något så ska man hitta det själv. Jag letar igenom samtliga garderober när mamma är i tvättstugan, utan resultat. När jag är nere någon timme senare hittar mamma dessa skor i en resväska som har stått på vinden, EJ ditlagda av mig. När jag kommer upp igen och är jätteirriterad för att Skor är borta säger hon inget. En halvtimme passerar, och jag frågar ut till Ingen, för Ingen gillar att höra mig gnälla, VAR ÄR MINA SKOR? Då svarar mamma att hon vet men att jag får leta rätt på den själv. Efter lite om och men kommer deras gömställe till min vetskap, och jag frågar Ingen varför man gör såhär, men tyst för mig själv denna gång.

Familj är underliga grejer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: